Wij zoeken voortdurend

Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

deskundige organisatie ondersteuning

Solliciteer
  • afdeling: Beleid
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel - standplaats: Brussel
  • referentie: DMOW00193


Onze organisatie

Het Departement Mobiliteit en Openbare Werken doet Vlaanderen bewegen: langs de weg, over het water en door de lucht.

De functie van organisatie ondersteuner situeert zich binnen de afdeling beleid van het departement. De afdeling Beleid zet expertise in personen- en goederenvervoer in om vorm te geven aan een duurzaam en onderbouwd mobiliteits- en infrastructuurbeleid. 

Vanuit het team Interne Werking en Coördinatie sta je mee in voor een vlotte werking van de afdeling Beleid. Het team is verantwoordelijke voor het financiële, personeels- en communicatiebeleid van de afdeling en neemt alle aspecten van organisatiebeheersing voor zijn rekening. Het staat in voor de doorstroom van dossiers en coördineert taken en dossiers van de afdeling die team overschrijdend zijn.

Jouw takenpakket
  • Je staat mee in voor de opmaak en opvolging van de dossiers, de administratieve voorbereiding van betalingsdossiers en de verwerking hiervan in de financiële systemen. Je staat ook in voor het bijhouden van het archief hiervan.
  • Je wordt ingezet om de administratieve bepalingen en de administratieve afhandeling van overheidsopdrachten in te vullen. Je volgt het proces van de overheidsopdrachten binnen de afdeling mee op en staat mee in voor het vlotte verloop hiervan.
  • Je leert de processen en dossierstromen binnen de afdeling goed kennen. Je volgt de dossiers op en zorgt er voor dat die een vlotte weg door het departement kennen. Je bekijkt de processen binnen de afdeling op een kritische manier en doet voorstellen om die bij te sturen wanneer nodig.
  • Je staat mee in voor de projecten in kader van organisatiebeheersing (goede en efficiënte organisatie van de afdeling). Je ondersteunt de projecten rond procesanalyse, risicobeheer, functieclassificatie, …
  • Je wordt ingezet voor een diversiteit aan praktische, organisatorische taken binnen de afdeling.
Jouw profiel

Je beschikt over een bachelordiploma bij voorkeur in de richting Office management.

  • Je hebt theoretische en praktische kennis en ervaring met de financiële software of je bent bereid deze kennis spoedig te verwerven.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.
  • Je bent sterk in het digitaal (en eventueel nog analoog) klasseren van informatie m.b.t. je takenpakket
  • Ervaring met het trekken van of het meewerken aan verbeterprojecten is een pluspunt.
  • Ervaring met het trekken of het meewerken aan de interne organisatie van een entiteit of bedrijf is een pluspunt.
  • Ervaring of kennis van overheidsopdrachten is een pluspunt.
Ons aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract bepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – een aantrekkelijke vakantieregeling – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - ...

Hoe solliciteren

Solliciteren kan tot en met 2 september 2018 door je CV en motivatiebrief in te sturen via de sollicitatielink.

Meer weten

Meer informatie over de functie vind je in de uitgebreide functiebeschrijving.