Verfijn zoekopdracht
Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

Administratief medewerker district Aarschot Solliciteer
  • afdeling: Wegen en Verkeer Vlaams-Brabant
  • organisatie: Agentschap Wegen en Verkeer
  • regio: Vlaams-Brabant - standplaats: Aarschot
  • referentie: AWV00138


Onze organisatie

Het Agentschap Wegen en Verkeer staat in voor het aanleggen, onderhouden en beheren van de Vlaamse gewest- en autosnelwegen. Het Agentschap is ook bevoegd voor de veiligheid en het comfort van de weggebruikers. Zij zorgt tevens voor de grootst mogelijke mobiliteit, rekening houdend met ruimtelijke ordening, economische en ecologische aspecten.

Binnen het district Aarschot staat men in voor het beheer van de weginfrastructuur (inspectie, onderhoud en herstellingen van schade), het afleveren van adviezen en vergunningen aan nutsmaatschappijen en aangelanden en het verzorgen van de winterdienst.

Jouw takenpakket

Als administratief medewerker beheer en behandel je dossiers en gegevens in verband met schadegevallen, winterdienst, … om ervoor te zorgen dat deze processen efficiënt, correct en klantvriendelijk verlopen en dat procedures, wet- en regelgeving worden gerespecteerd. 

Het zwaartepunt van je taken als administratief medewerker binnen het district Aarschot zal liggen bij het administratief verwerken van schadedossiers (bv. vangrail die werd aangereden). Dit betekent concreet: het opvolgen en afwerken van schadedossiers in het schadeprogramma/Districtcenter, contacten met verzekeringsmaatschappijen, … .

Verder behoren o.a. volgende taken tot je dagelijkse takenpakket:

  • postafhandeling
  • administratieve afhandeling van
    • adviesvragen (bv. voor bouwaanvragen)
    • toelatingen/vergunningen (bv. voor het gebruik van het openbaar domein)
  • opvolging van adviestermijnen
  • ad hoc administratieve taken ter ondersteuning van de andere collega’s van het district.

Tijdens de winterdienstperiode komt ook de administratie in verband met de winterdienst aan bod: maandelijks opmaken van vorderingsstaten (in het winterdienstregistratieprogramma), afhandelen van de facturatie van de aannemers en opvolgen van de zoutvoorraad.

Daarnaast, maar in tweede instantie, zal ook werken met Orafin voor het opmaken van declaraties of inkooporders en het beheren van de voorraad bureaumateriaal aan bod komen.

Jouw profiel

Op de uiterste inschrijvingsdatum voldoe je aan onderstaande voorwaarden:

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs, bij voorkeur in een administratieve richting.
  • Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een administratieve functie.

Technische competenties

  • Je kan vlot werken met de PC en de courante softwarepakketten (MS Office, Google).
  • Je hebt ervaring met het behandelen van schadedossiers/schadebeheer, of bent bereid om je dit op korte termijn eigen te maken.
  • Je motivatie en zin voor initiatief zijn voor ons belangrijker dan je ervaring!
Ons aanbod

Bij het Agentschap Wegen en Verkeer werk je mee aan de mobiliteit en verkeersveiligheid in Vlaanderen. Je maakt deel uit van een organisatie die resultaatsgerichtheid weet te combineren met een menselijke werkomgeving. Naast het meewerken aan tal van boeiende projecten krijg je een mooi en competitief loon aangevuld met o.a. 35 vrij te kiezen vakantiedagen, vrijaf tussen Kerstmis en Nieuwjaar, de mogelijkheid tot telewerk,…

Hoe solliciteren

Solliciterenkan tot en met 30 april 2017 door je CV en motivatiebrief in te sturen via de sollicitatielink.

Meer weten

Meer informatie over de functie vind je in de uitgebreide functiebeschrijving in bijlage.

Bijlagen