Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

wagenparkbeheerder/chauffeur

Solliciteer
  • afdeling: Organisatie
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel - standplaats: Brussel
  • referentie: DMOW00268


Onze organisatie

De functie van Vlootbeheerder/Chauffeur situeert zich binnen de binnen de afdeling Organisatie van het departement Mobiliteit en Openbare Werken. De afdeling Organisatie bundelt haar expertise op het vlak van personeel, financiën, logistiek en juridische zaken.

Je komt terecht in het team facilitaire dienstverlening van de afdeling Organisatie. Dit team neemt coördinerende taken op, op vlak van o.a. grote bestellingen, gebouwbeheer, budgetopvolging en overleg met het Facilitair Bedrijf, wagenparkbeheer en facilitair beleid.

Jouw takenpakket

Je taken omvatten enerzijds de administratieve opvolging en afhandeling van vnl. wagenpark gerelateerde dossiers (aankopen, afvoer en verkoop, onderhoud, … van wagens, opvolgen van tankkaarten, registratie en actualisatie van de wagenparktoepassing). Ook de verwerking en analyse van (statistische) gegevens behoort tot dit takenpakket. Voorts biedt je ondersteuning van het team bij hun administratieve en organisatorische taken.

Voor logistieke en facilitaire dienstverlening is het Facilitair Bedrijf (HFB) hoofdleverancier. Het team facilitaire dienstverlening van DMOW neemt voor het Departement hierin een coördinerende rol op. Je zal fungeren als aanspreekpunt/tussenpersoon/contactpersoon bij vragen en opdrachten aan HFB. En de afhandeling van deze vragen systematisch opvolgen.

Daarnaast word je voor ongeveer 2/5 van de tijd eveneens belast met vervoeropdrachten (vb. personenvervoer, aanbieden van wagens voor onderhoud, …). Afhankelijk van de vragen mbt vervoersopdrachten kan van deze verhouding afgeweken worden.

Jouw profiel

Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs.

Je hebt minstens 5 jaar werkervaring waarvan minstens 2 jaar in dossierbeheer van facilitaire processen (o.a. wagenparkbeheer, gebouwbeheer, …) en/of vervoersopdrachten met betrekking tot personenvervoer.

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
  • Je hebt kennis van de standaard MS Officepakketten (Word, Excel, PowerPoint)
  • Je hebt kennis van reglementeringen en wegcode
  • Je kan elektronische navigatiemiddelen gebruiken
  • Je hebt een basiskennis van autotechniek
  • Je toont je flexibel om ad hoc in te springen als chauffeur waarbij je de nodige flexibiliteit aan de dag moet leggen (opdrachten mogelijk buiten de standaard kantooruren).
  • Discretie en integriteit staan bij de uitoefening van je taken voorop.
  • Je hebt een service- en teamgerichte houding.

 

Ons aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract onbepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk

Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 1.998,54 (0 jaar ervaring - salarisschaal C111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.

Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be

Hoe solliciteren

Solliciteren kan tot en met 2 augustus 2019 door het onderstaand sollicitatieformulier in te sturen via de sollicitatieknop die je kan terugvinden op deze pagina.

 

 

Meer weten

Meer info over de functie vind je in het uitgebreide selectiereglement als bijlage.

Voor extra informatie over de inhoud van de functie, de deelnemingsvoorwaarden en de selectieprocedure kun je contact opnemen met

  • Michiel Smekens
  • Coördinator rekrutering en selectie, afdeling Organisatie
  • Tel. 02/553 03 94
  • E-mail: michiel.smekens@mow.vlaanderen.be