Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

Verantwoordelijke kwaliteitszorg en organisatiebeheersing

Solliciteer
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel
  • standplaats: Brussel
  • referentie: req1586
  • solliciteren tot en met: 19-07-20


Beschrijving

  • Als verantwoordelijke kwaliteitszorg sta je in voor het implementeren, opvolgen, onderhouden, borgen en bijsturen van het geïntegreerd kwaliteitsmanagementsysteem (ISO 9001:2015) van de afdeling Expertise Beton en Staal. Je zorgt ervoor dat het kwaliteitscertificaat behouden blijft en dat kwaliteitsprojecten vlot gerealiseerd kunnen worden.
  • Je neemt een trekkende rol op in en faciliteert de (verdere) uitbouw/optimalisatie van het werken conform de principes van kwaliteitszorg en organisatiebeheersing met als doel de dienstverlening van de afdeling af te stemmen op het beleid/opdrachten van de entiteit. 
  • Je adviseert het afdelingshoofd over vraagstukken op vlak van organisatieontwikkeling en -verandering (bv. strategie, organisatiestructuur en -cultuur, procesoptimalisaties,...) en werkt hierbij projectplannen uit.
  • Je hebt ook een leidinggevende rol en stuurt hierbij de administratieve cel van de afdeling aan. De administratieve cel is gevestigd in de verschillende vestigingen (Brussel, Hasselt, Gent en Antwerpen). Je coacht hen, zorgt voor een intense samenwerking en een uniforme werking.

Lees meer over de functie, de organisatie en de selectieprocedure in het selectiereglement als bijlage bij ‘extra documenten’. Download dit selectiereglement en hou het bij voor het verdere verloop van de procedure.

Profiel

  • Je beschikt over een masterdiploma.
  • Relevante ervaring m.b.t. kwaliteitssystemen of organisatiebeheersing is zeker een pluspunt.
  • Je hebt kennis van het ISO kwaliteitsmanagementsysteem, geldende ISO-normen of bent bereid deze op korte termijn te verwerven.
  • Je hebt kennis van PC en courante softwarepakketten (Word, Excel, Google, ….).
  • Je hebt basiskennis van informatiebeheer en van de reglementering en de procedures in het kader van de werkzaamheden van de organisatie.
  • Je bent vertrouwd met organisatieontwikkeling.
  • Je bent vertrouwd met project- en veranderingsmanagement en hebt een projectmatige ingesteldheid.
  • Je hebt de opleiding van lead-auditor succesvol gevolgd (of bent bereid deze zo snel mogelijk te volgen).
  • Je hebt ervaring met Sharepoint-omgevingen.

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract onbepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 3.268,73 euro (0 jaar ervaring - salarisschaal A111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden. Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

Selectieverantwoordelijke
  • naam: Eline De Smet
  • telefoon: 02 553 85 13
  • e-mail: eline.desmet@mow.vlaanderen.be