Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

Beleidsmedewerker Hoppinpunten

Solliciteer
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel
  • standplaats: Brussel
  • referentie: req3669
  • solliciteren tot en met: 20-06-21


Beschrijving

De functie van beleidsmedewerker hoppinpunten situeert zich binnen de afdeling Beleid van het departement. Deze afdeling zet expertise in personen- en goederenvervoer in om vorm te geven aan een duurzaam en onderbouwd mobiliteits– en infrastructuurbeleid.

Je wordt onder meer ingezet op het MCB-project Basisbereikbaarheid. MCB-projecten zijn tijdelijke, resultaatgerichte samenwerkingsverbanden waarin meerdere entiteiten van het beleidsdomein MOW samen een duidelijke opdracht / doelstelling realiseren en samen een concreet eindproduct neerzetten. Er zijn in ons beleidsdomein tal van projecten in voorbereiding of uitvoering. Typisch voor een MCB-project is echter dat het project een strategisch belang heeft en dat meerdere entiteiten betrokken zijn of impact ondervinden van het resultaat.

Deelproject 8 mobipunten, haltes, kades en Masterplan Toegankelijkheid openbaar vervoer heeft als taak de uitwerking van deze verschillende knooppunten voor personenvervoer. Sinds september 2020 werd de merkarchitectuur Hoppin ook toegepast op mobipunten waardoor de term Hoppinpunten nu in opmars is. De beleidsmedewerker draagt mee aan de bekendheid van het merk.

In het kader van dit deelproject 8 is er nood aan een Hoppinpuntenmanager. Enerzijds heeft de Hoppinpuntenmanager zowel een beleidsvoorbereidende taak als een beleidsuitvoerende taak specifiek met betrekking tot Hoppinpunten, en zal de manager de uitrol van mobipunten uitwerken, opvolgen en promoten. Hierbij wordt hij/zij ondersteund door alle entiteiten van het beleidsdomein MOW als de EVA INTER.

Wens je meer info over de afdeling, takenpakket en/of selectieprocedure? Download het selectiereglement en bewaar het doorheen de procedure.

Profiel

  • Je hebt een masterdiploma;
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in de mobiliteitssector, project- en/ of stakeholdermanagement.

Je technische competenties                                                   

  • Je hebt basiskennis van projectmanagement;
  • Je toont een sterke affiniteit voor mobiliteit en bent in staat om je snel te verdiepen in het project rond basisbereikbaarheid.

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract onbepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk. Je bruto salaris bedraagt minimaal € 3.268,73 (0 jaar ervaring - salarisschaal A111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden. Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

Selectieverantwoordelijke
  • naam: Lieselot Rouckhout
  • telefoon: 02 553 72 14
  • e-mail: lieselot.rouckhout@mow.vlaanderen.be