Verfijn zoekopdracht

Organisatie

Regio

Diploma

Contractvorm

Vacature

Coördinator werking en subsidies

Solliciteer
  • organisatie: Departement Mobiliteit en Openbare Werken
  • regio: Brussel
  • standplaats: Brussel
  • referentie: req4400
  • solliciteren tot en met: 26-09-21


Beschrijving

Kom jij als coördinator werking en subsidies de afdeling Toegepast Mobiliteitsbeleid versterken?!
In deze nieuw gecreëerde functie sta je in voor het uitbouwen en optimaliseren van de horizontale dienstverlening en geef je mee vorm aan een efficiënte werking van de cel Werking en Subsidies van de afdeling.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je leidt en coacht jouw medewerkers van het team horizontale ondersteuning (4 personeelsleden) en het team subsidies (3 personeelsleden);
  • Je staat mee in voor de performante uitbouw van beide teams;
  • Je neemt een actieve rol op in de (verdere) uitbouw/optimalisatie van die interne dienstverlening zodat je samen met je team
    • de draaischijf wordt / bent voor de vlotte (logistieke) werking van de afdeling
    • ervoor zorgt dat de afdeling de nodige middelen heeft om haar taken optimaal uit te voeren
  • Je organiseert de administratieve ondersteuning van alle technische cellen en waakt over de horizontale processen.

Kortom, ben jij een people manager die zich snel kan inwerken in nieuwe materie? Dan maken wij graag kennis met jou!

Wens je meer info over de afdeling, het takenpakket en/of de selectieprocedure? Download dan het selectiereglement onderaan deze pagina en bewaar het doorheen de procedure!

Profiel

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma.
  •  Het is een pluspunt als je reeds leiding hebt gegeven en actief was met people management, zeker als je daarbij ervaring hebt opgedaan met het geven van duidelijke instructies aan medewerkers, het opvolgen en bijsturen van hun resultaten en het toekennen van verantwoordelijkheden in een team.
  • Ervaring en/of affiniteit in het opvolgen en coördineren van horizontale en/of organisatie ondersteunende processen is een troef.

Technische competenties

  • Je kan technische en reglementaire aspecten in het domein begrijpen en interpreteren;
  • Je kan je zowel mondeling als schriftelijk vlot en duidelijk uitdrukken;
  • Je beschikt over een basiskennis informatica (tekstverwerking, spreadsheet, SharePoint, webbrowsers, email ...);
  • Je kan je snel inwerken in nieuwe materie;
  • Kennis van overheidsopdrachten en overheidsbegroting/financiën is een pluspunt;
  • Je hebt ervaring en/of een aantoonbare affiniteit met people management.

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische organisatie die oog heeft voor innovatie – contract onbepaalde duur – ruime opleidings- en ontplooiingskansen – 35 dagen verlof en vrijaf tussen Kerst en nieuwjaar – gratis woon- werkverkeer met het openbaar vervoer – maaltijdcheques – hospitalisatieverzekering - glijdende werkuren - mogelijkheid tot telewerk Je bruto salaris bedraagt minimaal € 3.268,73 (0 jaar ervaring - salarisschaal A111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden. Meer informatie over deze financiële en sociale voordelen kan je terugvinden via de website www.werkenvoorvlaanderen.be.

Selectieverantwoordelijke
  • naam: Liesbeth Vanhaverbeke
  • telefoon: 02 553 12 11
  • e-mail: liesbeth.vanhaverbeke@mow.vlaanderen.be